مطالب مفید

تحلیل انواع سانترال پاناسونیک

نکات مهم برای خرید تلفن سانترال :

اولین چیزی که برای خرید یک سانترال باید به آن توجه کرد نیاز مجموعه ای که سانترال میخواهد در آن نصب و راه اندازی شود می باشد
ابتدا اینکه شرکت شما چه تعداد خط شهری دارد و باید ببینید که به چه تعداد خط داخلی نیاز دارید.سانترال پاناسونیک انواع مختلفی از جمله سانترال کم ظرفیت،سانترال پر ظرفیت و سانترال تحت شبکه (voip) دارد که در ادامه به آن میپردازیم.و اینکه داخلی هایی که میخواهید برای شرکت و کاربرها استفاده کنید از چه نوع میباشد و همچنین حتی گوشی تلفن که قرار است استفاده شود برای خرید سانترال که می خواهید بسیار حائز اهمیت است.

سانترال پاناسونیک کم ظرفیت :

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم برای خرید سانترال پاناسونیک باید نیاز مجموعه یا شرکت را در نظر بگیریم در بسیاری از شرکت های نسبتا کوچک که خط شهری آنها تعداد ۸ خط یا کمتر میباشد از سانترال پاناسونیک کم ظرفیت استفاده میشود.باکس سانترال پاناسونیک TES824 نمونه بارز سانترال کم ظرفیت میباشد و حداکثر داخلی های قابل استفاده در این سانترال پاناسونیک با احتصاب نصب کارت های ارتقا به 24 و پورت های شهری به 8 عدد میرسد.
در نظر داشته باشید اگر قرار است این باکس سانترال پاناسونیک را بخرید گوشی تلفن سانترال قابل استفاده برای این سانترال پاناسونیک فقط هایبرید و آنالوگ میباشد و از گوشی و تلفن دیجیتال در این سانترال پاناسونیک پشتیبانی نمیشود.

سانترال پاناسونیک پر ظرفیت :

وقتی مجموعه و یا شرکت ما نیاز به خطوط شهری و خط های داخلی بیشتری دارد برای خرید سراغ سانترال پاناسونیک پر ظرفیت بروید. همانطور که گفتیم برای خرید هر نوع دستگاه سانترال پاناسونیک باید در خرید تلفن های سانترال دقت کرد. سانترال های پرظرفیت ابتدا به صورت باکس های خالی و یک عدد پاور main board میباشد و شکاف های توسعه تعبیه شده. درون باکس سانترال پاناسونیک پرظرفیت برای قرار گرفتن کارت های پاناسونیک میباشد. منظور از کارت board هایی است که هر کدام با یک شماره و کارایی خاص قرار گرفتن در شکاف های توسعه سانترال پاناسونیک میتوان از آن استفاده کرد حداقل تعداد کارت هایی که درون یک باکس سانترال پاناسونیک پرظرفیت میتوان قرار بگیرد 7 عدد میباشد. دستگاه های پاناسونیک دارای چند مدل میباشد که در این بین سانترال پاناسونیک TDA100 کم ظرفیت ترین آن میباشد.

سانترال پاناسونیک تحت شبکه :

یکی از جدیدترین سیستم های مخابراتی که مورد استفاده قرار میگیرد سانترال VOIP یا تحت شبکه میباشد. این نوع سانترال حدود 20 سال در کشور آمریکا مورد استفاده قرار میگیرد و رفته رفته با تخسیس گرفتن پهنای باند بیشتر پیشرفت چشمگیری داشته و اکثر کشور های جهان از جمله ایران از آن استفاده میشود. VOIP به معنای صدا روی پروتوکل اینترنت است ابتدا شرکت های پیشرفته ی تجهیزات شبکه به ویژه سیسکو ارائه دهنده ای سیستم مخابراتی بودند ولی پاناسونیک هم از این غافله عقب نماند و ابتدا سری TDE را که قابلیت نصب کارت VOIP را داشت ارائه داد و در ادامه دستگاه سانترال NS500 که WEBMASTER میباشد و قابلیت های متعددی برای سیستم VOIP در این سانترال پاناسونیک به چشم میخورد.
اگر میخواهید دستگاهی خریداری کنید که هم هابرید، دیجیتال،آنالوگ و VOIP را داشته باشد ما به شما دستگاه سانترال پاناسونیک NS500 را پیشنهاد میکنیم.همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد برای خرید سانترال پاناسونیک باید گوشی تلفن سانترال خریداری شود که با آن سازگاری داشته باشد و در سری VOIP از گوشی تلفن پاناسونیک سری NT باید استفاده کرد.
سانترال پاناسونیک NS500 که میتواند تحت شبکه مورد استفاده قرار گیرد قابلیت ارتباط در چند نقطه با هم را دارد و این ارتباط از طریف اینترنت صورت میگیرد (صدا روی پروتوکل اینترت )

نویسنده

k.jzaeedmn

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

Call Now Buttonمشاوره رایگان : 09122461367