تلفن سانترال پاناسونیک مدل ۷۷۳۰

تلفن سانترال پاناسونیک مدل ۷۷۳۰ تلفن اپراتوری سانترال پاناسونیک TES824 و TEA308 میباشد
که اغلب برای برنامه ریزی باکس مرکزی سانترال استفاده میشود. این مدل تلفن پاناسونیک کاملا تحت سانترال پاناسونیک بوده و قابلیت استفاده بر روی خط مستقیم شهری را ندارد. کارکرد ساده برای کاربر از خصوصیت منحصر بفرد این مدل تلفن سانترال میباشد. پایه دو حالته برای تغییر ارتفاع، دوازده کلید قابل برنامه ریزی در کنار (سمت راست) این تلفن سانترال، دکمه هایی چون: transfer (انتقال تماس) ، تکرار شماره گیری (redial) ، جوابدهی خودکار (auto answer) ، شماره گیری سریع و خودکار (auto dial) ، نمایش تماس از دست رفته داخلی (mesage) ، ایجاد کنفرانس تماس بین سه نفر (conf) این امکان را به شما میدهد که از تمامی آپشن های این تلفن سانترال پاناسونیک به راحتی استفاده کنید.
تلفن سانترال پاناسونیک ۷۷۳۰ دارای نمایشگر یک سطری میباشد، دکمه ای در کنار تلفن ۷۷۳۰ تعبیه گردیده و دارای سه حالت زنگ (بلند-کوتاهو بیصدا) میباشد.
سیستم کارکرد این تلفن پاناسونیک هابرید بوده و فقط با سانترال پاناسونیک هایی که قابلیت پشتیبانی هایبرید را دارند کار میکند. به عنوان مثال برای استفاده این تلفن سانترال پاناسونیک در سانترال پاناسونیک TDA100 باید از کارت ۸پورت هایبرید ۰۱۷۰ استفاده کرد.
هایبرید یا دوگانه از ۲زوج یا ۴رشته سیم استفاده میکند، بصورتی‌که یک زوج یا دو رشته سیم برای انتقال دیتا یا اطلاعات و دو رشته سیم برای انتقال بوق یا line مورد استفاده قرار میگیرد.
تفاوت تافن سانترال پاناسونیک هایبرید، با آنالوگ و دیجیتال همین مورد میباشد که آنالوگ و دیجیتال با یک زوج یا دو رشته، اما هایبرید با دو زوج یا چهار رشته سیم کار مکند.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل ۷۷۳۰
Call Now Buttonمشاوره رایگان : 09122461367